luni, 23 februarie 2015

Să vorbim despre...



- Să vorbim despre nopțile de februarie sau zilele de mai?
- Nopțile de vară, dupa amieze de toamnă, serile de iarnă și mai ales dimineți de mai
- Serile de iarnă, în care privim fulgi cum dansează…
- Mai ales când se înserează frumos, nu?
- E perioada viselor… care e cel mai dorit vis al tău?
- Visul meu… eu nu visez, am doar dorințe… visul tău care este?
- Să pot visa mereu, să nu ma opresc din împlinit vise…
- Cred că ai împlinit multe
- Câteva…
- Care?
-  Vise simple… cum ar fii.. zâmbetul în hohote de plâns și îmbrățișarea unui cub de gheață… nu știu ce să-ți enumăr… sunt vise ce mi s-au împlinit și multe le țin doar în cufărul sufletului meu…
- De ce doar în cufăr? Sunt oare greu de împlinit?
- Sunt egoistă, le țin pentru mine, nu-mi prea împărtășesc  trăirile… nu sunt greu de împlinit, totul e posibil, ține doar de noi să credem și să facem posibilă împlinirea lor…
- Egoistă? N-aș crede.
- Crede…
- Unei persoane egoiste nu-I plac serile de iarnă si nici zilele de mai.
- Sunt o egoistă, altfel…
Egoistă îndrăgostită de viață!
               

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu